Öğrenci velilerinin okuldaki öğretmenlerle görüşme zamanlarını ayarlamak amacıyla bir okul randevu
sistemi geliştirilmiştir.
Okul internet siteleri üzerinde çalışacak olan sistemde, okul idarecileri öncelikle öğretmenlerin
randevu saatlerini ayarlayacaktır. Veliler, okul internet siteleri üzerinden e-devlet kullanıcılarıyla
sisteme giriş yaparak öğretmenlerin zaman çizelgesinde boş olan zaman dilimleri için randevu
talebinde bulunabileceklerdir. Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğleye kadar sistem açık
olacaktır. Öğleden sonra okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir.
Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceği gibi, aktif ve eski randevularını
görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.
15 Nisan 2024 tarihinden itibaren okulumuzda görüşmek istediğiniz idareci veya öğretmenlerimizle
https://hisaranadolulisesi.meb.k12.tr/
internet sitemizdeki bağlantılar kısmında yer alan
‘Okuldan Randevu Al’ bağlantısından istediğiniz öğretmenle görüşme randevusu oluşturabileceksiniz
Randevu almadan okul idaresi veya öğretmenlerle görüşme yapılamayacaktır.
Yazılım uzmanları tarafından geliştirilen VELİ RANDEVU SİSTEMİ velilerin çocuklarının eğitim durumunu görüşmek istedikleri öğretmenlerle görüşme zamanlarını kolayca belirlemelerini sağlıyor. Bu sistem sayesinde, öğrenci-öğretmen iletişimi daha düzenli ve etkili bir şekilde gerçekleştirilebilecek.
Sistem, kullanıcı dostu bir arayüze sahip olacak. Veliler, giriş yaptıktan sonra aktif ve eski randevularını görebilecek, günü gelmemiş randevularını iptal edebilecekler. Bu sayede, randevu yönetimi daha kolay ve etkili bir şekilde gerçekleştirilebilecek.